Bertha.reismee.nl

de laatste loodjes

En dan is het zomaar nog maar 1 nachtje in mijn eigen bed voordat ik ga vertrekken voor 6 weken naar Malawi om daar en fantastische tijd te beleven bij House of Joy en het meegaan met de safari.

Vanavond komen de meiden met hun vriendjes nog even bij mama eten en de buurtjes en mijn zus komt nog even langs om gedag de te zeggen en koffie te drinken. Gister is mijn vader al even gezellig langs geweest voor koffie en een praatje en goede raad.

Ja dan gaat mijn avontuur toch echt beginnen, ik heb er erg veel zin in en mijn volgende bericht zal ik vanuit Malawi schrijven.

Ik zeg nu tegen iedereen die me volgt

Tot ziens en groetjes van Bertha

Reacties

Reacties

Wilma Bart

Bertha, wat een prachtig initiatief! Heel veel succes en ga er van genieten! Ik heb het vanmorgen aan m'n moeder verteld! Je kreeg de groetjes en ook names haar een goeie reis!

José Meulenberg

Mooie onvergetelijke levenservaring gewenst met dit avontuur!

roertijgers

lieve bertha heel veel plezier

Klaas

Zo zus op naar het avontuur. Geniet er van en kom terug met een rugzak :) aan ervaring. Pas op jezelf op. Lieve Groet

Petra en Douwe

Lekker slapen vannacht Bertha en goede reis morgen.
Een droom die in vervulling gaat. We blijven je volgen.
Liefs uit Stavoren

Ine

Goeie reis morgen en maak er een fantastische ervaring van in Malawi. Tot gauw.

Ivonne

Ga maar lekker genieten van dit mooie avontuur.
Liefs Ivonne

Heike

Vind het zo toetend stoer van je. Hou je taai. We zien je in oktober.

Marga

Heel veel succes met je avontuur, erg leuk om te doen....veel plezier en genieten, een levenservaring rijker als je terugkomt.
Je hebt mij in ieder geval ook aan het denken gezet ......:), lijkt mij ook wel mooi en dankbaar om te doen.
Denk goed om jezelf en Groetjes uit Groningen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood